Hai, Assalammualaikum 🙋 welcome to my blog celotehcikorkid.blogspot.com

Ada yang tanya  Cik Orkid, Mary Kay ni produk timbang kilo ke?

Produk Mary Kay BUKAN produk timbang kilo. 

Tapi ia adalah produk yang melalui proses RnD dan clinical test selama beberapa tahun sebelum dijamin selamat dan dipasarkan kepada pengguna. 

Mary Kay adalah one of the company in World yang ada Pusat RnD sendiri di kilang sendiri. Sesetengah cosmetic lain ada RnD juga tapi bukan di kilang sendiri (menggunakan third party untuk lakukan RnD). 

ONLY 2% in the world, cosmetic and skincare company yang ada RnD sendiri. Dan Mary Kay adalah salah satunya. 

Mary Kay mempunyai team penyelidikan dan pembangunan (RnD) yang terdiri daripada pemegang Ijazah Doktor Falsafah dari pelbagai bidang seperti toxicology, pharmacology, microbiology, chemistry dan biochemistry untuk memeriksa dan memastikan setiap kandungan produk adalah benar-benar selamat.

TERBUKTI SECARA SAINTIFIK, BUKAN SEKADAR PANDANGAN ATAU SANGKAAN.

Skincare anda bagaimana?
Namun begitu, untuk memastikan penggunaan produk Mary Kay yang berkesan, anda perlu dapatkan skincare consultation daripada Beauty Consultant Mary Kay yang SAH sebelum mula mana-mana produk Mary Kay supaya KEBAJIKAN pengguna terjamin. 

Ini kerana, melalui Beauty Consultant yang sah sahaja anda boleh dapatkan JAMINAN TUKAR PRODUK dan JAMINAN PULANGAN WANG jika produk yang anda gunakan tidak berkesan atau tidak sesuai dengan keperluan kulit anda. 

Cik Orkid merupakan Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia yang SAH, telah membantu ramai para wanita dan lelaki mendapatkan kulit wajah yang sihat.

Jika anda berminat mendapatkan khidmat konsultasi daripada Cik Orkid, jangan malu jangan segan hubungi terus ke 013-998 3106.

Nak scan kulit KLIK SINI :



Hubungi 📲013-998 3106

Online Beauty Consultant,
FB :  KLIK ⏩  Cik Orkid
IG : KLIK ⏩ OrkidsBeautyShop







0 Comments